Min medicin är så naturligt de kan bli!

När mitt svaga psyke kommer ifatt mig, behöver ja bara vända min blick emot dig o hela ja blir varm, du är värdens bästaste, jag älskar dig oerhört mkt! du är räddaren, du räddade mig från att falla, du har räddat mig flera gånger, du har låtit mina tårar rinnan ner i din vackra päls, du kommer viftande med din svans o hoppar upp o ger mig en puss, du anar inte vad du betyder för mig, du är räddaren i nöden! du sviker mig aldrig, min röda vän hade inte kunna fått någon bättre än dig<3
endå om ja tänkt ge upp x antal gånger då de aldrig blev som ja tordde, men allt slit har givit resultat, o all kärlek du ger mig, ja kan inte ge upp, du är ju mitt allt o lite till, du gör ditt bästa, du kan ibland ge mig blicken "du kan inte ta mig" o ta ett ett varv eller två, men vad gör de i de stora hela? när vi e ute på planen o de försöker o försöker o gör ditt bästa? ja kan inte vara mer än lycklig att just du ger mig all den kärleken<3!
 
Du är mitt lyckopiller, när andra får äta mediciner så har ja dig, du hindrar mig från att falla in i skiten igen, du hjälper mig, den bästa terapihunden man kan önska sig<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0