AF o träning!

Idag vart de en morgon promenad, efter frukosten, sen ut o kissa, sedan pussa ja ja olle o gick till bussen, o åkte på möte på AF, de gick bra, så fick reda på att ja måste in till AF 2 gånger i månaden.... lite surt!
men aja så e livet antar ja.... 
 
Sen blev de höjdpunkten på resan till strängnäs mötet va slut o ja fick min KORV o COLA <3
sen när ja väl kom hem efter för många timmar... så möttes ja av en mkt lycklig pojke<3
sen tog vi en promenad ner på stan kolla hur "rik" ja va o sedan till djuraffären där vi schoppade GODIS o ett ben, benet fick han bära en bit, men såg hur stackars liten led (han dreglade sönder typ) så ja gick till gräset vid sidan av vägen o sa varsågod, han tittade på mig ja bara men varsågod o då la han sig nöjt o åt upp sitt ben :D
ett av få ben han älskar! dem e väldigt små, men 6kr kostar dem bara (Y) så får väl köpa hem flera st så han har ;)
Men när han ätit upp ville han bära något! så han bär en av sina godispåsar hela vägen hem :D
 
Sen väl hemma, körde vi godis sök på gräset, sedan lite trix träning :) ZACK (han backar slalom) har han tappat lite så de va så svårt o när han väl gjorde rätt öste ja på med beröm o olle visste inte vad han skulle ta vägen så glad blev han :D
 
Sen vilade vi o på kvällen körde mamma ut oss till klubben där vi var 1,30 - 2h :)
de blev lite agility träning, bus o promenad! - film här
 
Nu vilar vi, imorgon blir de blandad träning nere i "parken" :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Smart med zack som kommando! backa slalom och backa runt mig är dom värsta tricksen känns det som, vi kommer halvvägs och sen ger vi upp ;)

2014-03-13 @ 01:10:17
URL: http://www.senapshund.se
Postat av: Alice och Charlie

Svar: jag kommer inte ihåg riktigt vad Theo heter i stamtavlan, men jag ska fråga mina kusiner nästa gång jag träffar dom, vilket kommer vara den här helgen eller nästa. :)

2014-03-13 @ 10:50:59
URL: http://dogdiary.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0