I brist på något vettigt!

Så bjuder ja på lite blandade bilder igenom åren tsm med min röda räv<3
 
Skogspromenad me min räv<3
 
Olle i höstas efter ett grymt tränings pass <3
 
Olle badar sommaren 2013 <3
 
Olle busar efter en långpromenad i väntan på att mamma ska hämta oss :D
 
Olle 27feb 2013, här simmade han ut o apporterade in ett isblock ;)
 
Olle busar på åkern vintern 2013 <3
 
Natt agility i Falun 2012<3
 
Olle i höstens morgonsol 2012 <3
 
Olles andra utställning, södertälje 2012, BIM o HP
 
Olle sommaren 2013, här lär han blandras hanen som hatat vatten att faktiskt bada :D
 
Olle i Oxelösund <3 2012!
 
Olle vid mariefreds kyrka, 2012
 
Olle redo för studenten 2012!
 
Bus med olle o familjen 2012
 
Olle i skogen 2012
 
Andra promenaden tsm med Olle, här släppte ja kopplet o ja sprang åt andra hållet o efter kom han! 2012
 
Kvällen vi hade hämtat hem honom<3
 
Halvbrorsan Leo lär olle att bada! innan hatade han vatten, efter besöket hos Martin o Leo älskar han o bada!
 
Leringens Frans jäger och Leringens Hacke, fina halvbröderna <3
 
Halvbror Felix, Olle, halvbror Fixie, Pappa nemo och halvbror Dutch
 
Och under åren som gått har han även fått kompisar, här e hans bästisar!
 

Kommentarer
Postat av: Lill-Iren

Olle ser ut som en fantastisk hund :)

Svar: Tack, kan ju bara hålla med om att han faktiskt e en helt otrolig hund :Dkanske inte direkt vad alla drömmer om, men jag älskar honom för det o e glad att han är min :D
Elin Albertsson

2014-03-16 @ 14:29:40
URL: http://retrieveren.com
Postat av: Cornelia

Vad liten han var förut! :O ^.^

2014-03-16 @ 15:37:44
URL: http://brandys.blogg.se/
Postat av: Chatrin

Gud va fin han är :D <3

2014-03-17 @ 13:01:48
URL: http://chattiis.blogg.se
Postat av: Nathalie & pojkarna

Vilka härliga bilder!

SV: Jag beställde den av en tjej som heter Claudia, Lilasoul kan du söka på på Facebook :D

Jag har massor att gå igenom i hundmatsvärlden nu! :)

Svar: Tack :)
okej tack, får se om ja hittar ;)
Elin Albertsson

2014-03-20 @ 11:12:35
URL: http://TeamX.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0