PAPPA HELG!

I torsdags kväll kom olles pappa, o de e såklart Nicklas! lyckan va stor i olle<3
han älskar verkligen nicklas! o ja kom på att tänka på en sak, att jag bara har varit med i olles liv 2-3månader mer än nicklas (fast ja träffar olle dagligen o nicklas då o då).
 
Under fredagen tog vi en långpromenad, ca 1mil, 3h va vi ute, fotade porträt, bus o så, olle lyssnade riktigt bra!
när vi fotade så kom de några som han skvallrade på! han sitter L Ö S och skvallra på en  JOGGARE!
*lyckan i mig är större än någon kan förstå*
sen skvallra han även på hundägare o så, va en liten sötis som stanna o titta på olle, den e glad o viftar glatt på svansen, men ja min pojk o hundspråket.... han va iaf väldigt skäptiskt till den lillepojken ^^
     
 
På lördagen chillade vi lite, o sen på eftermiddagen blev de bus o lite agility träning, o de va blandade känslor....
när vi busar lyssnar han skit bra! när vi tränar lyssnar han skit bra! men sen va de som att vända på en hund o ja fick hämta han hos grannen 2 gånger.... efter andra gången va ja så besviken o ledsen att vi bröt där o han fick gå in.... kände mig som värdens sämsta hundägare som itne ens kan träna sin egna hund...
men bara bita i de sura äpplet, ibland kommer bakslagen! men nu blickar vi framåt!
    
 
Under söndagen gjorde vi inget speciellt, mer än att ja o nicklas gick o handla o köpte årets första glass :)
Men under kvällen blev de lite träning, trix, balans på bollen o lydnads träning, o han va så taggad o så glad o ville bara mer o mer! *gladaste*
 
 
  
 
 
Och idag (måndag) åkte Nicklas hem... tråkigt nog :(
men innan han åkte sa han bland de finnaste man kan säga "jag älskar ER" <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0