visste ni....

* Jag älskar att se olle springa lös o se lyckan i honom!
* Jag har några planer som kan förändra hela mitt liv! (om dem går igenom)
* Jag vill ha en till hund, för både min o olles skull!
* Nästa hund kommer bli Aussie eller Tollare
* Olle vart nästan hånad varje gång ja sa va han hette när han va unghund
* Jag trivs bättre i skog o mark än inne i stan
* Jag blir nervös så ja kan spy när ja ska tävla endå älskar ja de? *hatkärlek*
* Olles o mitt STORA mål i livet är agility sm
* Olle hindrade mig att falla in i en depretion 
* Olle är värsta mamma grisen, vill inte vara utan mig ;) *jag lider inte ;P*
* Olle kan vara helt själv utan problem, men när han e med andra o inte ja e där kan han bli pipig....
* hundar kan inte kl? alla utan olle isf ;) för har man "bara" varit borta någon timma kan han komma lite segt o hälsa, men e de flera timmar så blir han super duper glad när man kommer hem, så glad att han inte vet vad han ska göra ;)
* Olles favorit leksak e hans röda kong pipboll :D 
* han älskar o träna, särskilt freestyle/trix och agility
* Han har alltid varit tyst vid sidan av planen, men nu har han börja ljuda.... *de ska BORT, inte ok beteende* 
* han har en super bra AV o PÅ knapp o har ALLTID haft 
* han kan inkallning, men ja måste vara så mkt roligare än ja e... för ibland blir de "ja ska bara" eller men vadå du e bara några meter bort vrf ska ja komma? (just drf kan han inte vara lös så ofta som ja vill...)
* Han o ja älskar o träna tsm, packar ja väskan kvällen innan sätter han sig nästan i väskan så ja inte ska glömma honom ;)
* han älskar sin "pappa" (nicklas) han blir helt galen när han kommer!
 

Kommentarer
Postat av: lisa

SV: tack! Ja han är urball o så go! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0