då är jag hemma igen!

Idag kom ja äntligen hem till min fina prins igen<3
han har varit sååå saknad!!!! <3
sen har de inte varit bättre att han har varit dålig i magen hela lördagen :(
men han va bättre idag :D !!!
 
i fredags åkte jag till Nicklas i västerås, va härligt o få träffa honom igen<3
vi gick hem o chillade lite, sen efter middagen gick vi till vårmakrnaden o kollade runt, sedan gick vi till hans bror o hans sambo där chillade vi o pratade, så vid 24 gick vi hem!
satte på tven, sen va ja så trött så vi stängde av o då total däckade ja xD
 
på lördagen vare barn kalas för Nicklas lillesyster, så vi va där från 12 till 15.30, sen gick vi hem o chillade där, sen tog vi en promenad på kvällen ner på stan hämtade min jacka ja glömde hos hans mamma ;) sen köpte vi mat från pizzerian! gick hem o åt! myspys<3
 
o under söndagen gick vi ner till hamnen o åt glass o gick o kollade runt, då dem hade lite aktiviteter där, sen gick vi runt hamnen, o hade de mysigt :)
 
så vi har haft fullt upp i helgen, o haft de super roligt :D
men skönt o vara hemma hos min pojke igen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0