DE E DU SOM FÅR SMÄLLEN!

Ja blir så ledsen o arg!
Dem som följt mig iaf i 1år vet om att olle har sin allergi o han går ju på sitt vaccin som HJÄLPER!
o så beställde ja de för 1månad sen så de skulle komma fram tills senast IGÅR!
kom inget... så mamma åkte ner till apoteket idag o kollade, inget recept hade dem fått..
så mamma ringde till vet. o min vet. hade fullt upp då hon va ensam idag så hon skulle kolla vart de hade tagit vägen o ringa mig imorgon...
 
men i slut ändan är de min älskade bebis, min älskade räv som får ta smällen....
ja vill bara bryta ihop! ja gör ALLT för att han en dag ska få bli friskARE, o sen händer detta....
de känns som ett hårt jävla knytnävslag....!
vissa saker tål ja, men inte saker som gäller olle!
 
Nu hoppas ja hon fixar de så de kommer fram senast måndag! han behöver sitt vaccin....
 
Min älskade busunge, ja ska göra allt som står i min makt en dag ska du bli vaccin fri o leva ett liv
utan sprutor! ja vill lova, men ja kan inte, men ja ska göra allt vad ja kan för att du ska få bli fri<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0