Gårdagens träning

Igår vare agility kurs igen, jag har verkligen den bästa kursledaren!
hon är så förstålig o känner Olle så väl, hon vet exakt hur hon ska jobba med honom, han e inte som alla andra, han behöver lite extra stöd. men tack vare hennes hjälp så gick vi över gungan 3gånger o balansen några gånger, så ska vi göra samma sak nästa vecka, känns underbart att ha en sån försålig kursledare!
hon börja lära känna olle på vinteragilityn förra vintern (2012/2013)
hon e verkligen jätte duktig på att läsa hundar för redan där började hon ge mig tips, så tack vare henne så är vi där vi är idag! utan hennes hjälp hade vi inte kommit såhär långt, hon kommer nog aldrig förstå vad de betyder för mig!
 
men övrigt gick kursen bra, vi körde en bana (sprang förbi balansen o gungan) o gud vilken glädje o fart han hade!
(ångra att ja inte filmade för grym var han!!!!) han hade jätte fin fart i slalomet! han e grym min fina räv<3
 
men vart tyvärr lite för mkt för hans mage som precis blivit bra :(
så nu blir de lite vila, o lite mindre aktiv träning, så magen får stabilisera sig helt tills nästa måndag :)
 
Du är min lycka! du är inte som alla andra hundar, du är inte lätt, men vi är ett oslagbart team som kämpar framåt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0