GRATTIS MAMMAS POJKE<3

För 11årsen visste ja inte ens att du fanns, men du föddes där ute i skogen, en tjuvparning, din mamma va en svartvit norskskogkatt och din pappa va grannens burma, den 24maj 2003 föddes de en kull kattungar, du och dina syskon hade nu tittat ut i värden.
 
 <--- Anons bilden, mulle till höger
 
12v senare såg jag en anons på konsum, jag vissade mamma den, men de va som vanligt jaja o sen gick hon, sen ville ja vissa en kompis den, då tog jag även nr till personen som hade kattungarna, så jag frågade mamma och hon sa "fråga pappa", ja kasta mig på telefonen och ringde pappa, som sa JA!
jag ringde dem! flumig o nervös, sluta med att mamma fick prata med dem ;)
sen på kvällen åkte vi ditt, fans några sociala små kattungar, åh ja visste inte vilken ja skulle mys med<3
sen tog dem fram en bakom soffan, en lurvig hårboll, satte ner brorsan o tog emot honom, Mulle!
som sedan fick följa med oss hem, våran Mulle<3
Jag och min bror betalade honom, 1.5kr var ;) 3 hela kroner kostade han!
 
  
 
Åren gick, du växte, du var från första stund familjens älskling, du va inte den där sociala katten som mer än gärna låg o myste, men du fanns där, busade ibland, o lite mys på golvet gick/går du mer än gärna med på!
du är o kommer alltid vara värdens bästa katt, jag älskar dig min älskade Mulle, du är min kung, du är mammas pojke, min stora pojke<3
 
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKLING! hela 11år har gått, o ja hoppas på många år till<3
 
   
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis Mulle <3 Älskar hans teckning

Vi betalde 1 kr katt för de bästa vi kunde få, men den ena blev påkörd precis innan ett års ålder och den andra försvann några månader tidigare.

Våra två andra betalde vi mycket mer för och de är de skyggaste katterna jag mött(levde ute liv och instängda i garage som ungar). Inte alltid det dyraste som blir så rätt ;)

Svar: tack så mkt :Dtråkigt :( ja tror Mulle överlevt just pga han inte gillar andra människor o trafik, så han håller sig i skogen :)
jo exakt ;) ja vill ju ha en raskatt så nästa katt lär kosta många 1000 :P
Elin Albertsson

2014-05-24 @ 09:42:50
URL: http://monstertassar.weeby.com
Postat av: Erica

Han ser så hemskt fin och mysig ut.

Svar: tack :D
Elin Albertsson

2014-05-25 @ 21:33:02
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0