Härlig dag!

Förmiddags promenaden gick vi mot stradbadet (ledsen tollare fick inte bada ;P), men olle va iaf lös hela vägen :D
han skvallrade klockrent på ett par som vi mötte, koppla upp honom, passerade dem, sen fick han vara lös igen, super duktig var han<3
Sen hemma fick han ett märgben, bara för han var bääääst :D
 
sen på eftermiddagen vart de lite träning, körde igenom dem olika tricksen vi har i vårt nr, sen körde vi igenom hela nr, han va väldigt trött då, så vart endel hjälper, men han va riktigt duktig endå!
nu ska ja bara lära mig första delen av nr, för andra delen kan ja som rinnande vatten ;)
förlängde även nr lite, så nu e de ca 1min! o de känns riktigt bra :D
så nu ska ja plugga nr ;) så ja lär mig första delen oxå! (eller lär mig alla byten, för alla trix o så kan ja ;P)
 
snart e de mat, efter maten blir de ut på ängen o bara strosa runt, även lite bollbus ^^
sen imorgon får vi ta o röra oss ner mot stan, för nu va de längesen vi va där ;) då vi mesta dels gå så han kan vara lös nu :D men imorgon blir de ner mot stan, för även de behövs! :))
 
Freestyle träning från i höstas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0