Underbar träning!

Idag tog olle o ja bussen till klubben, de va varmt som f*n!
men vi åkte endå! börja med att skölja av olle när vi kom fram, inte så uppskattat men efteråt va han nöjd :D
han fick springa lös medan vi gick bort till planen o lyssnade riktigt fint!
 
sen band ja upp honom när ja gick in o byggde, ja tränade lite slalom, sedan körde vi bara, o hade kul :D
sen tänkte ja att vi tar balansen (han har varit rädd för den ca ett halvår) o över min stora förväntning så gick han över den utan att vara super orolig! sen efter vi gick över igen så behövde han inge godis (men ja kastade ut lite endå för att få de lite mer posetivt) sen på slutet trava han över :D I´M HAPPY!!!!!
nu e de bara fortsätta träna gungan! ja hade ju tappat hoppet nästan, men nu efter detta så har energin kommit tillbaka att även gungan kan gå :D
 
annars va han underbart duktig! han stack en gång men kom friviligt tillbaka, ja koppla upp honom o gick ut o hade super kul o lekta utan honom! sen fick han vara hem o efter de lyssnade han super :D
min bästa räv<3 sen på slutet kom även några till som satte sig på planen brevid den vi var på, men han lyssnade på MIN o sprang inte ens ditt ("staket" mellan planerna) när han fick bollen! :D
 
du slutar aldrig att förvåna mig, min bästa räv<3
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Olle har ju börjat få upp fart :) speciellt i början

Svar: Ja, de känns skönt :) på slutet va de pga värmen ^^
Elin Albertsson

2014-05-23 @ 07:01:22
URL: http://monstertassar.wordpress.com
Postat av: Elin och Billy

Duktiga ni är! Jättebra att han kom tillbaka när han stack ju :D

Svar: tack :D ja känns super skönt att allt går åt rätt håll nu!
Elin Albertsson

2014-05-23 @ 07:05:41
URL: http://aktivaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0