Dag 6 – Renrasig eller blandras?

Jag tycker om båda, ja kan själv tänka mig att ha en blandis utan några problem! 
har den de ja söker, så vrf inte? ja har velat ha en schäfer blandis i mååånga år, o får ofta spydiga komentarer om vrf, men de e ett annat ämne de ;)
 
men kort o gott så gillar ja båda, finns seriösa som oseriösa i både renrasig som blandras avel ^^
 
Här har vi två doberman/rottis blandisar, Shira och Jackie<3
 
 
 
Här har vi min älskade o saknade Ronja<3
ja tog hand om henne i någon månad, de va min stora kärlek! en hund som ronja får ja aldrig träffa igen....
dem gav bort henne för hennes egen skull (inte för ja tror hon fick de bättre tyvärr....)
 
Schäfer/labbe/collie/björnhund
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0