Förebilder!

Jag har själv några förebilder innom hundvärden, lite olika i olika hundsporer, de som gör att ja gillar dem e deras posetiva träning, deras glädje tsm med sina hundar, sån stor gldäje, o så jävla duktiga tränare!
 
Jag ser mig själv som en nybörjare, ja e inte speciellt duktig tycker ja, ja har lätt att se ner på mig själv, mkt pga andas blickar o kommentarer som tryckt ner mig, o de gör att ja sällan tycker jag är dutkig...
men varje gång ja får höra av någon att JAG är DERAS förebild så blir ja så varm o lycklig!
 
Nu ska ja sluta se ner på mig! nu ska ja inse att ja inte är någon dålig hundförare som ja oftast tyckt!
Hade ja varit så dålig som andra fått mig att tro skulle inte olle varit så duktig som han är! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0