shopping beroende...

Ja har enda sen ja fick hem olle haft ett stort beroende av att köpa köpa köpa saker till honom!
ja kan gå i trasiga kläder men han ska ha grejer ;) mamma tycker ja prioterar dåligt (a) förstår inte vad hon menar ;)
men nu har ja gått utan pengar i mer än 1år så nu har ja inte kunnat... suttit på hemsidor o bara velat att trycka KÖP men de ekar på kortet... ja behöver ju inte sätta mig i skulder upp till öronen redan ;)
men snart får ja pengar o snart hoppas ja på jobb! men ja måste nog lära mig att priotera mig själv då o då oxå, olle e nr 1 för mig, men han lider inte om ja ibland köper något till mig själv (a) 
*måste få in den tanken i mitt huvud bara*
 
I natt e som vilken annan natt som helst suttit o tittat hundasker, o olle fyller ju snart 3!!!
min bebis blir vuxen :o *kan nogon berätta vart tiden tog vägen?*
men tanken va o köpa en denna sele till honom, o sen hittar man en sida med massa biliga saker!
INTE OKEJ!
 
 
men samtidigt tror ja han får mer nytta av en till sele än nya halsabnde endå hur snygga dem än är o hur snygga dem än skulle vara på olle!!! o koppel har han oxå, o även ett grönt (o ett blinkande höst/vinter koppel i grönt)
men dessa va ju oxå så snygga!
o rese skål BEHÖVER han (hör o häpna något han behöver) o en såndär skruv skulle oxå sitta fint när vi ska ner o campa, o leksaken behöver ja för o göra en FLIRTPOLE 
 
I-LANDS problem, ge mig pengar min bortskämda hund behöver vara bortskämd ;)
ja får väl gå o gråta en skätt (a) o försöka sova några timmar innan ja ska upp för o åka o träna med olle :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0