2 0 1 3

Vad minns ja över detta år?
 
- Olle kastrerades
 
- Olles klåda va extrem
 
- Olle började utredas
 
- Klådan va mild i perioder o extrem andra
 
- Olle tävlade i Agility för första gången
 
- Tollar specialen 
 
- Fundera om de va rätt o låta Olle leva....
 
- Allergi vaccin, ny mat, shampo började ge resultat 
 
- Klådan började blir mildare 
 
- Klådan finns men är mkt mildare än för 1årsen 
 
- Min farmor fick lämna oss
 
 
Mina starkaste minnen från detta år, så snälla ge mig ett BRA 2014!
hoppas erat år har varit bättre än mitt.....

Kommentarer
Postat av: Terése

Så mycket jobbiga saker under ett och samma år :(
Vet också hur tärande det är att se sin hund må dåligt p.g.a allergi, och vilken långdragen process det är att få bukt med det.

Hoppas ni får ett bättre 2014 <3

Svar: Ja allt kom under samma år....Ja de går ju inte fort iaf :( men vaccinet verkar ge resultat på olle så förhoppningsvis kan han bli sprut fri inom en framtid (en lång framtid men endå)

tack<3
Elin Albertsson

2013-12-27 @ 23:30:04
URL: http://bouvierbaby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0