Ångesten e tillbaka...

Men vi klara väl de här, eller hur?
ja orkar inte med ångest o tårar mer, räcker med att hela året har beståt av de :((
Om 1v, andra advent, då ska olle ta sprutan, sen börjar vi med 1gång i månaden.
 
Ja har inte haft ångest på länge nu när de gäller olles sprutor då allt går så bra!
men nu e ångesten tillbaka.... fan ta detta!
 
snäll låt mig älskade ängel bli frisk förklarad! han har aldrig gjort någon skada i detta samhälle!
han har varit den snälla, andra hundar har varit elak, han har lagt sig på rygg!
folk har skrämt honom han har valt o vissa sig osäker, o backa ist för o gå i försvar!
han har aldrig gjort någon något ont! endå gången han "bits" e i leken!
men han skulle aldrig göra någon något ont, vrf straffas han<3?
 
Ja ser framemot nästa år, bara 1månad kvar av 2013, sen ett nytt år, nya möjligheter, nya mål<3
 
min största önskan e att han ska bli frisk! låt mig leva i en liten etta med knappt mat på bordet, bara min ängel får bli frisk, de e han väl värd?
 
JAG ÄLSKAR JU DIG MIN ÄLSKLING! DU MÅSTE FÅ BLI FRISK<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0