Julen e över o vi alla e trötta ^^

Lång dag igår, somnade 3 på natten/morgonen kl ringde 7 o då gick ja upp o fixade allt som skulle fixas o så, sen rullade bilen till Uppsala där vi va några timmar hos min bror o hans tjej, åt lite gröt o pratade :)
 
Sen vid halv 3 rullade vi vidare till Tumba, där va resten, min bror o hans familj, hans tjejs mamma o sen min familj.
Där va de glad stämning, jag o nicklas såg på "ja kan vissla johanna" eller va den heter, medan mio o simon byggde lego, o dem andra stod o köket ^^
 
efter maten så tog vi de lugnt lite, sen kom TOMTEN ;) o då vart de julklapps utdelning, olle va så trött så,  han va med o öppna julklapparna, han öppnade en julklapp (fly ballen) sen öppna ja resten då han va så trött så han orka inte så dumt o väcka honom ^^
sen fick  han ligga i andreas o maries rum ett tag o sova lite, va så mkt för honom igår :)
 
Sen spelade vi vuxna ett geni spel o efter de åkte vi hem, vi kom hem vid 1,o ja va döds trött så ja somnade fort o vaknade vid 10 av att olle spydde, torka upp de sen somna ja om xD
ja gick upp vid 14 xD då hade olle varit ute redan, ja o nicklas tog med honom ut o gick ner på stan o lämnade in våra trisslotter, då ja fick en av robin i julklapp o van 60x2 :D ;P inga flera tussen men fick duga med 120 ;)
 
sen skulle ja kolla djuraffärens öppetider, dem hade stängt hela mellan dagarna så 2jan öppnar dem igen.
så vi vandra hemmåt igen, alla hundmöten gick SKIT BRA :D (Y)
 
när vi kom hem så va mormor kajsa (min moster) och hennes sambo här så vart fika o snack med dem :D
 
Olles julklappar + en flyball bollkastare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0