Fysträning = Cykel!

Ja o olle ska ha ett fyspass i veckan, o nu har ja skjutit upp de hela veckan xD så nu va vi tvugna!
 
så vi börja med o gå i skogen (han va i lina) som uppvärmning, tanken va att ja inte skulle ge olle ett enda komando utan han skulle ha koll på mig o få gå som han vill.
ser mkt vildsvins spår o dem e nya ifrån inatt.... helt plötsligt stannar olle o tog stirrar in i buskarna så ja ber honom stanna o han stannar när ja kmr skäller han ber han va tyst han skäller något skall till o e osäker, för något e de där, o ja får halft panik, o tar olle o går hemåt ist! ja såg inget men antagligen va de några svin där nere..... :S
så han fick en kortare uppvärmning än tanken va. men men :)
 
sen tog ja min cykel PUNKA....
sprang in hämta mammas nyklar o tog hennes cykel ist! :D
så tog ja o olle en cykel tur, han springer på riktigt bra, riktig GLÄDJE!!!
sen kommer vi till åkern, utan förvarning springer han över på vänster sida o ner i diket, tur ja han reagera o sätta bromsen o ner fötterna....
sen kom olle upp till mig igen o ja starta om honom, sedan körde vi :)
*gjorde tyvärr undantag* o lätt olle göra sina behov för ja såg att han va skitnödig (då han inte hade tid med de pga vildsvinen...) annars sprang han på riktigt bra :)
tyvärr drog han inte, men bra fart o sprang framför mig till o från :) (Y)
 
 
Cykelturen!
 
Olle väntar på startkommando!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0