Vem är Olles galna morsa?

Jag är en äkta djurnörd, jag har haft hamstrar och ett marsvin, sen har mina bröder haft andra djur, sen har även familjen en katt, Mulle norskskogkatt/burma blandning, som kom till oss 2003.
 
 
 
Jag har ridit sen jag var 9år, jag red i 10år, sen fick ja tyvärr sluta, men drömen om att kunna ta upp mina älskade hästar igen överger mig aldrig!
 
 
2012 gick drömen om hund in, de va en dyster början på året, sen 4feb flyttade en liten Olle in som då var 7mån och 1dag gammal, en jobbig resa, men vart värd varenda tår!
 
 
Jag är annars en tjej som är född -93 och trivs bäst i skogen tsm med Olle, drömen om en egen gård på landet är stor!!! jag är en liten "ensam varg", trivs att vara själv tsm med Olle, men samtidigt har ja behov av att träffa 2 benta då o då oxå ;)
 
Andra intressen än djur är även att fota, jag fick min första kamera som 8åring, sen har de bara flytit på!
idag är ja ägare till en Canon 1100D med objektiv tamron 270mm och canon 50mm.
Jag trivs även framför kameran
 
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0