Jag hoppas du förlåter mig en dag

Min svart vita kung, du är speciell, men oj så älskad du är!
ja kommer aldrig hitta en katt som e lik dig på något sätt, du e en bestämd herre som vet vad du vill, o vissar tydligt ditt missnöje över saker du inte gillar.
Du har alltid hatat hundar, o vafan gör ja, jo ja släpar hem en, ja e endå glad att du acceptera valpen endå om han beter sig som ett svin emellanåt, men ja vet att du helst av allt vill bli av med honom, ja hoppas du en dag kan förlåta mig för ja tog hem lillebror<3
Fast ja tror endå ni har någon slags hatkärlek till varandra ;)
 
Min svart vita kung, mulle, mulle meck, mecken, meck, musse, mussen, kärt barn har många namn o de e exakt vad du har min älskade vän, min gammla älskade vän, ja hoppas vi får minst lika många år till tsm<3
 
 
Höst kissen<3
 
Min vackra vän<3
 
Love<3
 
Första bra bilden på dem tsm där ingen såg döende ut :D
där börja dem bli kompisar, sen förstörde olle allt...
 
Försök till gruppbild ;)
 
Mulle e inte lika nöjd, men min pojkar<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0