Min vackra vän<3

En hund som hade problem ja aldrig stöt på innan, han som gjorde utffall i alla möten, han som flydde i panik när en bil kom, han som vägra gå förbi ett släp, han som fick panik av snöskotrar, han som inte klarade av vardagen, han tog mitt hjärta med storm, han tog hela mig, han äger hela mitt hjärta! ja älskar denna hund mer än något annat!
han e min kärlek, min stora kärlek här i livet<3
 
Vi har gått igenom mång stormar, en extrem trots period, men på dena väg har inte enbart beståt av tårar, utan extrem lycka oxå, på denna väg har vi kommit närmre varandra, vi har blivit starkare tsm!<3
Vi e oslagbara, de kmr bakslag ibland, men har vi kommit såhär långt så kan vi bara komma längre :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0