11år<3

Idag skulle min andra halva blivit 11år, fatta 11år, hade du levt om du inte hade blivit sjuk? eller hade du somnat naturligt innan? många tankar snurrar i mitt lilla huvud en dag som denna :((
 
Du har du iaf bra nu gumman, aldrig mer behöver du lida, du e på andra sidan o kan äta så mkt gräs du vill året om, du är äntligen tillsmammans med din stora krälek i livet<3
 
Jag älska dig då, jag älskar dig nu! ja kan fortfarande höra hur du skriker när du hör mig komma hem, ja kan fortfarande tänka att den delen av gurkan som e kvar hade du fått, eller en varm sommardag då vi låg i gräset tsm, vi har så många minnen tsm, jag saknar dig så jävla mkt gumman<3 :'(
 
De värsta e att ja minns dagen vi åkte in till veterinären o du fick somna.... dagen ja fick diagnosen...
dagen ja insåg att du ALDRIG mer skulle få komma med mig hem igen.... tårarna sprutade o ja tog förväl, du somnade i min famn, de va min dröm att du skulle få somna i min famn, o de fick du<3
min ängel ja hoppas du har de bra, JAG ÄLSKAR DIG!<3
 
Minnes video till min ängel<3
 
 
Min pigga glada tjej, här va du frisk<3
 
Min bajare<3
 
 
 
 
Ja sitter o tar förväl av en del av mig, o nu e hon borta o har varit alldeles för länge....
bara inse att ja aldirg mer kmr få tillbaka henne....</3
 
Sovgott älskling<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0