Ni är en del av mig, än idag!

För 1årsen och 4månadersen slutade ja med något ja gjort i 10år, allso 10 hela år, ja lämna mina vackra stora fyrbenta vänner!
Ja skulle aldrig mer få gå in i stallet o höra mina vänner gnägga, ja skulle aldrig mer få gå in i en box o mysa, aldrig mer pysla om mina fina vänner... aldrig mer....
ja saknar de oerhört mkt! att länna 10år av mig, de gör ont!
 
jag valdde Olle, de ångrar ja inte! men ja hade hoppas att kunna få ihop mitt liv så dem itne krockade, men de gick inte då, så lär aldrig mer komma tillbaka till mina vackra vänner...
 
En dag kommer ja ta upp hästarna igen, men då måste ja hitta en ny vän, o bygga upp en ny relation med denna vän, ja har dröm o äga ett eget arabisk fullblod<3 men de kostar mkt, så lär väl aldrig ha råd med de :(
men hoppas iaf hitta någon som behöver hjälp o rida o pyssla om sin häst :)
 
Min vackra Celine, hon har idag galopperat över till andra sidan! 
De va den första häst ja red på väster kumla, de va henne ja fastna för! de va henne ja älskade i alla år!
De va henne ja red en sista gång, en hopptävling, som gick bra! 
sedan myste vi i hagen innan ja tog in henne i stallet där ja pysla om henne o tog förväl<3
 
de va joggit när ja fick beskedet att hon inte längre fanns, för ja lovade henne o komma o hälsa på...
men de blev aldrig....
men ja e endå glad för våran sista stund tsm kunde inte blivit bättre<3
 
Njut av livet på dem gröna ängarnas land, ja tänker på dig ofta, ja hoppas av hela mitt hjärta att du mår bra nu, för de e du värld! jag älskar dig Celine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0