tröttast i stan!

Har men engång gått ner sig så mkt o mått så psykist dåligt som ja har gjort så undrar ja om man någonsin kan bli "frisk"? 
de kan gå månader sen vänder mitt psyke o ja går ner mig totalt, sen nästa dag kan allt vara bra igen...
mitt psyke e inte som de bör vara någonstans!
 
Igår hade ja ett sånt litet "anfall" ja kunde inte somna fören halv 3, egenltigen vet ja inte vrf ja mår dåligt utan ja bara mår rentutsagt SKIT!
men efeter om o men somnade ja iaf....
 
vaknade vid 11 upp ge olle mat sen ut med honom, satt o väntade i soffan, åt lite, väntade lite till, så strax efter halv 2 kom hon ja ska hålla en kurs me, så vi satt o snackade om upplägget o allt från första tillfället till avslutningen, de känndes väldigt bra! så ska bli kul att börja kursen på tisdag :D första kursen ja håller!
 
Sen tog vi en promenad, o nu sitter ja här! skriver ner recept på tårtan ja ska göra på fredag eller lördag, så blir de kalas här hemma ihelgen! brorsans sambo fyller år :)
 
bjuder på en bild på mitt ljus i livet<3 
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej, vad fotar du med när du fotar och vad för objektiv använder du?
Jag har ett objektiv på 18-55mm till min nikon, men vad tror du att jag ska använda om jag vill fota bilder i rörelse och få de rätt stilla och snygga som dina?

Svar: Hej, ja använder mig av Canon 1100D och använder mig av antingen canon 50mm eller tamron 18-270mm :) dem objektiven ja e väldigt nöjd över! o gillar bilderna ja tar med dem, så dem rekommenderar ja (50mm finns för nikon oxå, o ja tror tamron oxå har för nikon), jag använder mesta dels 18-270mm när ja fotar bilder i rörelse då ja kan zooma så ja kan ta bilder när han e en bit ifrån, men vissa bilder tas med 50mm :P
Elin Albertsson

2014-04-03 @ 16:05:42
Postat av: maja krstic

sv; Tack så mycket! Ja den är mysig :)

2014-04-03 @ 22:06:05
URL: http://majazoro.blogg.se
Postat av: Andrea

Tack för din kommentar :)
Gud va härlig bild på Olle! Typiskt tollarfejs!

2014-04-03 @ 22:39:49
URL: http://sol-foto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0