Dag 17 – Ditt favoritminne med din hund

Det måste ju vara hemresan, när ja efter 18års tjat o tårar äntligen sat med MIN EGNA hund i famnen, han stod på MIG o ingen annan, INGEN kunde ta honom ifrån mig, han va bara min<3
de e ett minne som e oförglömligt <3
 
hemresan gick super bra, han sov i min famn hela vägen hem, tills vi kom in i mariefred då han vaknade till o ville busa o de kändes som han sa "nu är jag hemma" o japp de e han! 
(okej ja o olle lär flytta härifrån, men han e hemma, hemma hos sin familj, som han ALLTID kommer bo hos tills döden skiljer oss åt, o de ska dröja många år tills dess<3)
 
Första bilden som e tagen på oss två, här ska vi precis åka från parkeringen o rulla hemåt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0