Dag 5 – Andra husdjur i ditt liv

(antagligen menar ni dem ja har nu men ni får se dem alla ;P)
 
Jag fick mitt första egna djur när jag var 7år, de va en dvärghamster, ett halvår senare dog den i canser, då fick ja en till, ett halvårsenare dog även den.... (hamstrar o ja går inte ihop xD)
 
 
 
Men då fick ja min prinsessa, 2002, ett släthårigt marsvin, de finaste ja sätt, så många vackra färger, min ängel, hon räddade mitt liv, utan henne hade ja tagit livet av mig för mååååånga årsen, men hon fick mig att kämpa igenom min deprition, hon fick mig att se ljuset långt där borta, tack vara henne nådde ja ljuset, men hennes tid varade ju inte förevigt, hon vart 7år 10månader och 6dagar, 2010, 29aug kl: 11.49 fick hon somna....
hon hade en stor tumör o ena lungan o fel på tandrötterna, hon fick somna i mitt knä, ja fick ta förväl innan, de va den värsta dagen ja varit med om....
2011 gjorde ja en minnes tatuering för min prinsessa<3
 
    
 
Men idag har ja även min katt Mulle han e född 2003 och blir 11år iår, han e blandning mellan norskskogkatt och burma, väldigt speciell pojke, han har aldrig varit den som gillar o mysa, han busade fram tills han var ca 1år, sen vart han för stor för sånt trams ;) han är UTE katt som kommer in ibland ;) han e inne någon gång om dagen, äter lite, sover, störsig på att olle inte flyttat än (hoppet e de sista som överger än, han har hoppas i 2år nu ;P)
han gillar inte främlingar, han håller sig till familjen.
Alla katter va rädd för honom, då han spöade typ alla, o han hade även grannkattens tomt som revir så den fick ofta spö där, men sen vart pojken 8år o då kom panstionen då slutade han vinna, nu kmr han hem med sår här o var för han ska slåss med dem andra o vägrar ge sig xD
Men ja älskar min pojke fast han inte e den mysigaste (fast ja brukar tving till mig lite mys här o där endå) o en lite bråkstake<3
mer om mulle går o läsa HÄR :)
 
Mulle 12v
 
 
Vuxna bilder
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Vad söt han är! :)

2014-02-10 @ 08:33:29
URL: http://dogdiary.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0