Sova, dragträning, träning för mig

Går upp ger olle mat, går ut med honom, sen in vi gick o la oss o sov xD
vi kom ut sent idag... vi vaknade 11 kom ur halv 12, o in vid 12 någon gång.
sen sov ja fram till 4a o då gick vi ut igen, först rastade ja av olle, sen satte ja på honom dragselen o vi gick ut på en dragtur :D
han tycker starterna e lite (ibland mkt) läskiga, annars drar han på riktigt bra :)) 
 
Dragturen
 
Sen fick han gå utan sele o pulka sista biten hem som nedvarvning, väl hemma fick han massage o stretching :)
*FILM på dragträningen*
 
Sen efter lite vila fick han mat, efter ja ätit så tog vi en kvälls promenad, o efter de fixade ja en smoothy åt mig som fick stå i kylen medan ja själv tränade, 4km cykling, 10 situps, 10 armhävningar (Y)
sen duschen, efter de fortsatte ja på mitt beck maraton (som legat på is rätt länge) o drack min smoothy :D
 
Sen under kvällen körde vi lite lätt lydnad i köket, olle va taggad o överlycklig :D
han e så rolig o träna, han älskar de verkligen<3 :D
o ja har alltid kört belöning HÖGER (antingen i handen eller fickan) o klicker VÄNSTER, o nu när ja ska byta o se om de hjälper då han flyter ut lite, men något som sitter i rygmärgen e såvrt o ändra på xD så fick tänkta till vart klickern o godisen skulle vara ;) mem de gick ^^

Kommentarer
Postat av: Andrea

Kan inte se filmen?
SV: jo tack jag känner så själv oxå! Den allra valpigaste bubblan är sprucken! Jaha Olle de e ju schysst att trasha andras tennisbollar ;) det som va lite speciellt med denna va att den tillhörde kendos pappa <3 han hittade den i en buske...

2014-01-17 @ 06:20:58
URL: http://joypaws.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0