dem jobbiga bokstäverna P och M

....som bildar PM
ja fattar inte hur sjukt jobbigt de kan vara o få PMet, nu har de kommit för lydnaden iaf, o en stor klump i magen bildades o ja vill spy, tycker de e äckligt jobbigt, endå utsätter ja mig för de xD
men sen släpper de, sen blir ja lite mindre nervös dagarna innan/dagen innan o själv tävlings dagen tills uppvärmningen o ja ska gå in o köra, för då har ja inte tid o tänka på att de e ca 500 anmälda tollare o säkert fler som kommer, allso mer än 1000 ögon som säkert kommer granska varje fel ja gör ;) 
hahha nej elin för vissa e på TJP o andra WT o andra sitter o njuter i skuggan, de e typ 3st som tittar på mig o skiter i mina fel, så andas ut o njut o ha kul ist :D
japp de e de vi ska göra, vi ska ha K U L!!!! men nu e ja äckligt nervös iaf (a)
 
snart kommer väl PMet för agilityn, pannkaka på pannkaka, ursh sluta skicka PM ja dör ju här borta xD
"Kvinna i 20års ålderna fick hjärtatack av ett PM för lydnads tävling" så lyder aftonbladets nya rubrik xD
 
Den där galna tollaren kan han med, min bästaste<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0