Min dag i bilder o filmer!

Idag gick vi upp vid 8, vi halv 9 taskade vi ner till vattnet, olle fick bada lite, medan pappa o min bror fixade med vindsurfbrädan, då min bror skulle vindsurfa för första gången, så olle fick sitta fastbunden i skuggan medan aj fotade, gick bra sålänge han såg min bror o han inte ramla, för när han inte såg honom o han ramla skreeeek han.. (vissa gånger gick rätt bra o han va TYST :D)
men min bror va iaf riktigt duktig för att vara första gången :D ja hade inte ens klarat av att stå på den ;)
 
sen fick olle vara med, lite gnäll o skrik blev de, men han blev bättre mot slutet ;)
 
 
"Vadå ja inte får vara me?"
 
 
 
Sen när han va klar tog vi bort seglet och Olle fick "surfa" med honom, olle trivdes verkligen super bra med att sitta där! så när brosan lär sig o surfa får han gå ur o surfa på riktigt med olle ;)
 
ett ord K Ä R L E K<3
 
Sen fick ja ett mess om att Douglas (olles kompis) hade sprungit bort, så vi gick hemåt o skulle se om han vara där, men nej så vi gick o letade efter honom, men hans husse ringde upp o sa att han hittat honom, men då vi vi nästan hos dem så vi gick ditt o pratade lite, sen gick vi hem o åt o chillade.
Efter ett tag tog ja fram vattenspridaren och jag o olle busade i den :D
*Olle får en STOR guldstjärna, han har blivit så duktig ingen tidens att lämna tomten utan han e kvar fast vi har "tråkigt" :D*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0