Min krigare<3

 
Olle, min älskade lilla skitunge, för 1årsen hade vi de så jobbigt att ja trodde du skulle få somna in om 1år, men ödet va på vår sida, vi kämpade vi va emot de båda två, din livsglädje va stor, men vissa dagar kände ja mig som en djurplågare genom att låta dig leva, vet inte hur många nättre jag grät mig igenom för hur förbereder man sig på att man kanske måste ta förväl av den man lever för? utan olle så tar min luft slut...
de va en svår tid, mkt va svart, men vissa dagar sken solen över oss o leendet va stort! men dem dagar va få...
 
 
Idag nästan 1år senare står vi här, du e friskare, du mår så mkt bättre, du ville leva, vi har kämpat emot din allergi som varit hemsk(!!!!) i vissa perioder, men nu har du ibland lite klåda, men inte specillt mkt, händer att du kliar dig rätt mkt ibland men inte så ofta!, o då e ja endå ett jävla pucko som e dålig på att städa :( *känner mig hemsk att ja gör så mot dig....* (måst bli bättre på den biten!!!)
 
 
Idag ser ja en ljus framtid för oss, allergin ska inte vinna, har vi kommit såhär långt kan vi bara komma längre!
du ska få åldras, du ska få komma till två sifrigt o ännu längre, du ska få bli en gammal gubbe, du är en riktig krigare, du har krigat dig igenom nätter med extrem klåda, när man hittar uppkliade sår så skriker mammahjärtat..
men min krigare kriga igenom detta, han lär få kriga hela sitt liv mot allergin, men vi ska vinna, vi mot allergin! 
allergin ska aldrig få bli så ila som den va då!
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Vilken tur att det var till dig han kom. Tänk om det hade varit en helt vanlig familj som ville ha en familjehynd utan att jobba. Det är in säkert att han hade funnits då. Han måste vara en av det lyckligaste hundarna att ha en matte som vill ta vara på hans kunskap och gör det rasen är avlad på. ARBETA.
Dock så har jag provat rally med våran schäfer. Han kommer upp och tar kontakt för att sedan gå och lägga sig i soffan och ger mig
-jag är inte dum - blicken och bryr sig inte hur mycket jag ropar eller erbjuder godis. Han har aldrig varit intresserad haha
Han nöjer sig med prommisar och att leta godis på tomten (Max 2 minuter

Olle ska bara veta hur bra han har det.
Sjukt kul att få fortsätta följa dig och olle💕

2014-07-12 @ 23:53:40
URL: http://biran.blogg.se
Postat av: Wilma

Menar då att det inte hade jätt honom Shansen att bli frisk och behandlat honom som du gör :)

2014-07-12 @ 23:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0