Mina tankar!

Får ofta höra att folk inte vill träna mitt på dagen osv, ja visst de e ert val när ni väljer o träna :)
själv e ja den som tränar alla tider på dygnet, oavsett årstid, de kan vara jätte varmt eller jätte kallt, vi tränar endå.
sen en dag som är jätte vam blir korta pass med mkt vila o vatten emellanåt, men ja kan fortfarande vara på klubben i några timmar, men med mkt vila, ja ser inte de som något problem.
Jag vill tävla o då kan ha  inte bara kunna träna på kvällarna, så resonerar ja ^^
 
 - träning en höstdag
 
 - träning en sen sommarkväll
 
 - träning en sommardag

Kommentarer
Postat av: Ida

Tyvärr så kan inte jag träna hela tiden då min hund mår sjukt dåligt av värmen. Han kan inte göra något i värmen, utan lägger sig bara. Vilket jag tycker är tråkigt, men det finns olika anledningar till varför folk inte tränar i solen så..

2014-07-18 @ 08:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0