Nytt!

Idag köpte ja en reseskål. vetat ha en as länge, men inte köpt någon, antingen inte haft pengar eller glömt de, men nu när vi ska bort ville ja ha en, sen e de meningen att den ska ligga i min tränings väska (så tar de inte så stor plats som den ja har nu gör), som lär komma i veckan, eller början av nästa, längtar sönder mig efter den :D
sen kommer ett träning/tävlings koppel antingen i slutet av denna eller i nästa vecka, längtar sönder mig efter de oxå!!! :D
 
shoppa hundgrejer de e min pansion i livet, de e som lugnande, ja mår bra av att spendera pengar på min lille räv<3
 
men nu ska ja spara pengar o köpa saker till honom när vi e på semester :)
om 17dagar åker vi :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0