oron som inte borde finnas, finns....

En klump i magen, som inte borde vara där, orolig, men vrf...
ska ja vara ärlig vet ja inte... men oron finns där, att förlora den jag älskar, den finns alltid där....
men idag borde den inte göra de, för idag är han så pass frisk att tanken på att låta honom springa över inte existerar! de va värre för 1årsen, men idag då e den tnaken så pass långt bort att den inte existerar!
han mår bra, han lever livet, han har livsglädje! sålänge han har den kommer han få stå vid min sida<3
han ska alltid vara där! de e han o ja som ska bygga upp vårt liv tsm, du o jag olle, du o jag<3!
 
jag älskar dig som du vore min son, eller vad säger ja du e min son, mammas älskling är vad du är<3
du har även en pappa som älskar dig oändligt mkt! snart e de vi 3 igen<3
en dag bor vi tsm, bara va 3<3
 
ni två<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0