Fodax VS Acana

Olle åt FODAX färskfoder ca ett halvår, han gick upp mkt i vikt, och var dålig i magen till och från, men han slutade spy pga hunger! han älskade maten, han fick även ibland en rå kycklingvinge (o börja inte med att F ben e farligt)
de va lätt att ge tillsatser i maten, man kunde göra lite roligare av de hela ist för att bara ge honom maten som den var.
 
Snart han Olle ätit 10-13kg Acana torrfoder, och han är bra i magen och älskar maten!
de e svårt om vi ska börja med vissa tillsatser, men de får man lösa då. han går även ner i vikt, hans trampdynor är fina (dem vart spruckna när han åt fodax) och även pälsen har blivit lenare o finare! och han spyr inte! (de hände förut när han åt torrfoder)
 
så slutsatsen, jag är väldigt glad över mitt byte från färskfoder tillbaka till torrfoder, sen får jag se om ja i framtiden letar efter ett annat färskfoder, eller om ja håller mig på acana, de låter ja framtiden svara på, idag är ja nöjd o olle är nöjd :D
o den som säger att hundar inte gillar torrfoder utan bara äter de för dem måste kan ju titta på olle som dreglar sönder ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0