LK1

Idag tog vi en promenad ner på stan o körde igenom LK1, tordde inte alls de skulle gå bra, men jävlar va bra de gick! :D
 
Plattsen - Den fick vi köra om då han la sig på sidan efter en stund, men andra gången låg han 2min utan problem!
han satte sig förtidigt, men annars gick de super :D
 
Linförighet - Vissa stunder gick super, andra mindre bra, men de ska vi jobba på :D
 
Läggande - Fick köra om de oxå då han la sig på sidan, men andra gången la han sig lite segt men rätt (Y)
 
Inkallning - SUPER! farten va grym! så bra fart va längesen han hade :D han sprangförbi mig men kom fort o satte sig vid min sida!
 
Ställande - De vet ja att vi har mkt kvar på! men fick till ett fint ställande
 
Apportering - SUPER BRA!
 
Sen på slutet fick han sin boll, så vi körde bollkastning o han kom tillbaka med bollen varje gång :D
ja e super nöjd över olles insats! han kämpa på fast han enbart fick fysisk belöning mellan momenten, trodde inte de skulle gå, då vi aldrig kört så många moment utan bleöning, men joro han kämpade på o följde mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0