8km promenad!

Idag träffa vi Therese med Milo o Douglas, olle vart jätte glad! o pratade o va lagom frustrerad över att dem inte fick hälsa så han gick o prata/skrek o studdsa vid min sida ett tag xD
sen lugna han ner sig o man kunde gå normalt :D 
de blåste halv storm när vi va ute, o ja tog på mig efter +5 som de stod, f*ck heller de va minusgrader, eller ja de känndes som de pga blåsten, så frös som fan :( 
sen blåste de löv, onej, galen tollare jagar löv, hugger efter löv, mitt ben hamnar emellan, AJ!!!!!
ja typ vek mig, fan va ont de gjorde, o då högg han inte mig, utan bara slog i mig jävligt hårt med sina tänder (den överlevde tack o lov utan skador) mitt ben vart oxå rätt bra, de gick inte av iaf ;)
sen fortsatte vi gå runt, bytte lite hundar med varandra ^^ som vanligt med andra ord :D
 
vi gick senare till fotbollsplanen o släppte hundarna, dem sprang o lekte o hade de kul :)
på slutet tränade theres milo o ja olle, douglas gick runt o störde oss ;)
skit bra olle o ja körde fritt följ, o douglas går o nafsar lite o försöker få igång olle men ja upprepar kommandot FOT FOT FOT osv, olle går kvar :D tjohooo!!! massa beröm o bus efter de<3
min bästa kille kan ju om han vill<3 *nä man han börjar mogna o välja mig nu i träningen o inte alla andra*
 
sen väl hemma däcka ja o olle xD efter maten gick vi ut en kortis bara ^^
sen klippte ja tass hår på 3 tassar (den 4e tog ja förra veckan), duscha, föna, borsta tänderna
imorgon återstår: kloklippning o borstning, o även smörja tassarna :)
 
Vi ska även träffa therese o köra drag träning :) se om hon kan hjälpa mig o få igång olle att dra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0