Ödet straffar mig om o om igen....

Sen olle börja sin alergi resa, in o ut från vet. samtal om hur han mådde osv, de tog oerhört mkt, o när han väl fick diagnosen, hoppades ja på att få andas ut, men inte ens då fick ja göra de, då va de vaccin, lära sig ta dem där sprutorna, sedan börja hemma, ha oron i magen att tänk om Olle inte blir bra, ja ger de 1år, skulle han inte bli bra skulle han få somna, endas 3år gammal, livet e orettvist men se min pojk lida klarar ja fan inte!!!!! han har lidit tillräkligt mkt i sitt lilla liv<3 då e han värld o få sova<3 oavsett hur ont de gör i mig....
Ja blir tårögd av o bara nämna detta, vi e ju ett, de e ju han o ja, vi ska väl inte splittras? 
 
Men nu e de nya tider, klådan e mildare (o ja hoppas hoppas hoppas att de e vaccinet som gör detta o inte bara en j****vla period nu), ja vågar se ljust på framtiden, att vi får ett långt o lyckligt liv tsm!
de våga ja inte tro för några månader sen, men idag vågar ja, ja gör allt i min makt för o få min pojk frisk!
han ska bli frisk! han ska leva ett liv värt o leva utan massa mediciner, o ja hoppas även vi kan ta bort vaccinet om 1år, så han kan leva som vilken annan hund som helst<3 för de e han värld<3
 
Ödet straffar mig om o om igen, ja vet inte vad ja gör för fel, men i allt de mörka finns något gott<3
ÄLSKLING VI KLARAR DETTA, DU SKA BLI FRISK, DU SKA BLI GAMMAL, VI SKA BLI GAMMLA TILLSAMMANS!
 
Äkta kärlek de e du o ja min vän<3
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Håller tummarna för er.
Du gör inge fel!
Vet hur de känns med alla dom tankarna, de är hemskt att ha såna tankar och jag hoppas verkligen att ni kommer få många fina år tillsammans. :)

Svar: Tack<3 !*värmer o höra*
Elin Albertsson

2013-11-06 @ 12:24:14
URL: http://spiken85.blogspot.com
Postat av: Emmaodd

Det är klart att Olle ska bli frisk! :) Håller tummarna för att klådan försvinner helt och hållet :D

2013-11-07 @ 12:18:53
URL: http://emmaodd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0