Olles saker

Städa bland olles saker idag, så passa på o fota lite, så här kommer olles grejer 
(förutom sele, halsband, koppel, täcken, bädd, bur, "allt i allo leksaker")
 
Björkis nome sele, baggens expanderande koppel, hundförar bälte
 
Jul scarf, fluga, scarf - döskallar, scarf - turkos, kyllhalsband
 
 
Badleksaker 
 
Leksaker han enbart får ha när han leker med mig
 
bollkastare 
 
Tränings leksaker 
 
Tränings redskap
 
Utställningskoppel 
 
necessär + innehåll (+ några recept belagda)
 
Antiskvimp skål (utan antiskvimp grejen då olle inte dricker med den på), vattenflaska
 
klövjeväska
 
Spår sele, lina, hemmagjorda spårsnitzlar 
 
Bilsele
 
15m långlina
 
Magväska (perfekt till utställning o ha godis, borste osv i), visselpipa 
 
Olles lådor :D
Blå - koppel/selar/halsband
Rosa - leksaker/scarf
Grön (överst) - tränings redskap
Grön (underst) - tränings leksaker 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vilken fin ordning du har! mitt är nog spritt överallt :P

Svar: Hehe, Mitt brukar hamna så efter ett tag ;) men försöker ha allt på samma ställe så man vet vart de e xD för ja blir vansinnig när ja inte hittar mina saker (a)
Elin Albertsson

2013-10-14 @ 16:07:23
URL: http://goldendoodle.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0