Tankar om 2014

Snart e de bara 2månader kvar på detta vidriga år, ett av dem värsta på länge!
haft problem överallt, inget har varit bra, har inte ens kunna landat hos Olle, nej hans allergiresa har tagit både på mig o honom.
Jag hoppas kunna lämna allt skit nu! bara 2 månader kvar av detta vidriga år.... *länktar till nästa år*
 
Jag ser fram emot 2014, våra träning/tävlings mål är:
- Få bort den jävla klådan! få bort sprutorna, o inga mediciner! få honom att leva ett liv värt o leva<3
- Tävla i rallylydnad, o gärna komma upp i fortsättnings klasen
- Även få bättre fokus i rallyträningen
- Tävla i freestyle, vara kvar i klass1 o utvecklas tillsammans med vårat nr, o även utveckla vårat nr till något svårare
- Agility, få bort stickandet helt o hålet (e typ borta, men få bort de helt!!!), tävla i klass1 o når vi klass2 e vi bara överlyckliga! men vi e nöjda o vara i klass1 :)
 
Vardagen då? jo även där har vi våra mål!
- Få bort osäkerheteni alla hundmöten
- Kunna vara lös o lyssna (människo o hundmöten)
 
Mitt mål är att flytta från Mariefred o kunna skaffa jobb o få eget boende o leva tsm med Olle! 
 
Tillsammans klarar vi allt, ellerhur älskling!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0