Af, promenad, foto, märgben

Att vakna vid 10 o bara inte orka o tänkt skjuta upp o åka till AF så ja går upp vid 12, snäll bror tog olle tidigt ;)
sen vid 12 e ja påväg ut o inser FAN ja MÅSTE in till AF!!!!
o bussen går om ca 40min o då ska ja ut med olle, fixa mig osv, så snällaste brorsan säger att han kan ta olle :D
så ja han fixa mig i tid o chilla innan ja gick till bussen, väntade ca 30min på min tur, fixade så ja ska ringa en imorgon o boka min resa till jönköping! :D (eller ja i veckan hoppas ja då ja väntar in svar från en på jobbet ja sökt om hur vi ska lösa problemet som uppståt om att tåget kommer in för sent....)
men de ska vi väll lösa på något sätt ;)
 
När ja kom hem vart de lite bus i hallen med en lycklig stollare som äntligen fick uppmärksamhet av mamma sin ;)
sen fota ja lite på altanen
 
 
Sen vart de en pormenad o fotade även lite där, olle e riktigt duktig, gjorde även en kort inkallning, inte direkt woho farten men han kom endå om man såg att de luktade gott där o han ville stanna o lukta men valde mig :D
 
 
 
Och när vi kom hem bjöds de på godsaker MÄRGBEN låg han ute o njöt :D
fick tillomed gå ut o skramal med skålen när maten serverades för inte hade han någon tanke på middag när märgen va där ;) o efter han ätit ställde han sig vid altandörren o skulle ut igen för o fortsätta äta :D
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie och pojkarna

Vilka söta bilder :D!

Svar: Tack så mkt :D
Elin Albertsson

2014-04-19 @ 13:09:42
URL: http://TeamX.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0