Min första kurs!

Idag startade min första kurs jag skulle hjälpa till på, de va lite nervöst då ja har svårt o prata framför främlingar, men allt flöt på, pratade på o allt känndes bra :D
 
Vi började med o prata lite, sen en promenad, sen lite kontakt övning, sen fickade vi o pratade lite, sedan gick vi ut igen o tränade på att sitta vid sin vänstra sida, alla hundar o förare va duktigt, så ser framemot nästa vecka :D
Planer på framtiden e att utbilda mig till instruktör o ha privatkurser kvällar o helger ^^
 
Sen anmälde ja mig även till en ny kurs, den e bara 2 söndagar, men rally lydnad fortsättning, endå om vi inte e där än, men kan vara kul endå :D vi tränar ju endå lite på dem skyltarna ;)

Kommentarer
Postat av: Elin och Billy

Vad roligt att hålla kurs =)

Svar: ja :D de va mkt roligar än ja trodde från början :)så nu blev ja mer taggad o utbilda mig till instruktör :)
Elin Albertsson

2014-04-09 @ 07:07:28
URL: http://aktivaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0