Minns du...

* När vi cyklade o badade
* När du bodde i Mariefred o ja kom helt spontant till dig
* När vi cyklade till badhuset, du såg så lycklig ut av o titta på mig o min lillebror när vi badade
* När vi cyklade till mina små syslingar
* När vi bakade
* När du läste dem där böckerna om o om igen 
* Varje onsdag vi va hos dig kom glassbilen o självklart köpte vi glass
* Innan jul när ja va hos dig? mins du de....
 
Ja mins allt detta o mkt mer, ja saknar dig så de gör ont, ja trodde aldrig de kunde göra såhär ont...
nu e de snart 4månadersen du lämnade oss, med många frågor...
varför? varför just DU? du som aldrig druckit alkohol, aldrig använt tobak, alltid takit cykeln, alltid följt lagarna, du som va den snällaste människan på jorden, vrf vare du som skulle straffas o bli sjuk? vrf skulle du bli döds sjuk o lämna oss?
 
JAG ÄLSKAR DIG FARMOR och ja saknar dig något fruktansvärt, 27dec 2013,,,, vila i frid min älskade farmor<3
Denna bild togs hösten 2013, innan du blev riktiggt sjuk....
men här va du fortfarande inte min glada farmor :( du satt i rullstol för bena inte orkade längre....
ja älskar dig farmor o ja hoppas du väntar på mig på andra sidan, för en dag ses vi igen<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0