Nu jävlar ska de gå!

Då olle e så upp o ner, o att ja måste läsa honom till 100 om han kan vara lös eller om han måste vara i lina, så har ju nu bestämt mig att han inte ska få gå lös! han ska enbart gå i lina o sen belönar ja ALLT spontan, o om man måste kalla in så belönar ja ju de oxå ;)
 
sen tränar ja inkallning vid sidan av o när den sitter så kan man ta med den ut på promenaden!
jag har ett sätt ja kommer träna inkallning på som ja fick tips på kursen ja gick för 1årsen, så ni blir de massa skojig inkallnings träning här hemma :D
sen har ja även en till inkallnings "lek" som vi kommer köra för att variera, men de får vi passa på när Nicklas e här då man måste vara två på den ;) men nu e vi (läs JAG) super taggad till inkallnings tränig! 
vårt mål e ju att kunna vara lös överallt, träning som vanlig promenad, o lyckan i honom när han e lös o får tramsa runt e obeskrivlig! :D
 
Förra vintern, helt lös<3
   
 
 
Är man en badtokig stollare som råkar vara lös där de e vatten så spela års tid ingen roll ;)
 

Kommentarer
Postat av: katinka

Får jag fråga hur leken går till?

Svar: Kommer ett inlägg ikväll :)
Elin Albertsson

2014-04-05 @ 10:08:16
Postat av: Lill-Iren

Det høres ut som en veldig god plan :)

Svar: tack, får hoppas på de :D
Elin Albertsson

2014-04-08 @ 03:41:59
URL: http://retrieveren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0