OROLIG :(

Igår (onsdga) kom min bror in i mitt rum med Mulle,o frågade om 1 knöl! så ja tog Mulle o kände igenom honom, japp vist vare en knöl som INTE(!!!) ska vara där....
så efter ett tag ringer ja mamma, o berätta, sen när hon kom hem ringde hon veterinären, och så fick ja förklara hur den va o så, sen börja vet. rabla va de kunde vara då gav ja tillbaka telefonen till mamma, ja ville inte höra :(
men ja gick ut o roppa på Mulle o se om han va nära, men ingen kom, men sen hitta ja honom liggande o gäsa hos grannen, så ja gick in o hämtade honom, sen fick vi en tid 2h senare, så 1.5h plgandes fick Mulle vara inne, och då hittade ja även en knöl till under den! så 2st knölar är det!
sen hos vet. kunde dem inte utesluta något.... *kändes ju inte bättre*
 
Så vi skulle tillbaka idag (tordag) kl 07.50, men då Mulle VÄGRAR att gå på låda så kunde vi ju inte hålla honom inne... så vi hoppades att han skulle komma in! han kom in igår kväll kl 22 men gick ut o kom inte in förren kl 16...
så vi avbokade tiden o fick en ny kl 8 på måndag! så nu hoppas vi att han kommer in då<3
så vi kan få reda på vad dessa knölar är :(
 
Jag tänker ju alltid på de värsta CANSER och att han måste få somna...
de e ju de värsta av de värsta.... min älskade gammelman ska inte dö av en sån skit sak! </3
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0