Smärtan, du e inte välkommen....

Lite mitt fel då ja gav upp efter resultatet ja fick för flera årsen...
2008 ramla ja av en häst ramla på knät reser mig upp o hoppar upp igen! efter den smällen har ja haft ont....
sen något år efter denna olycka besökte ja doktorn o fick en remis o fick sedan röntga o då hitta dem INGET...
o då gav ja upp hoppet om att hitta felet i mitt knä, att ja skulle vara sängliggandes till o från i hela mitt liv pga smärtan är olidlig emellanåt....
 
Men nu fan orkar ja inte mer jag är 20år, ja blir 21 iår! ja har hela livet framför mig, jag lever AKTIVT liv, ja går upp o ner ja springer på tränings plan, ja vill röra på mig ja vill inte ligga i sängen o vara plågad av smärtan...
så nu e de dags ja ska ta kontakt med vårdcentralen o träffa en doktor så han kan skicka en remis till sjukhuset så ja kan få MAGNET röntgen denna gång o hoppas hoppas hoppas att dem hittar något denna gång så dem kan fixa de!
Ja vet inte vad ja skulle göra om dem denna gång oxå skulle säga att dem inte tänker ge mig en röntgen eller att dem inte skulle hitta något....
 
För nu har ja haft ont sen i fredags efter agility träningen.... o de funkar f*n inte att ja ska få ont i fler flera dagar efter träning...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0