EKONOMI

De e ett ämne som ja mer o mer tycker kommer upp här bland kommentarerna, så ja tänkte köra ett inlägg så får ni era svar, då min ekonomi är VÄLDIGT intressant ;)
 
Jag bor hemma, jag verken jobbar eller pluggar!
 
När ja köpte olle betalade ja nästan hela honom själv (lite hjälp från mammas sida), sen gick hela studiebidraget på honom, sen slutade ja plugga för ca 1årsen, ja hoppadeav av olika skäl bla mådde ja inte bra psykist! (mer vill ja inte gå in på)
Sen mådde ja ännu sämre för de stod om att böna o be för mamma om att betala MIN hund som ha LOVAT o betala själv eller omplacera honom.... ja grät mig till sömns under hela tiden!
tills ja tog steget o frågade mamma, o ja hon skulle betala honom! *lyckligare tjej fick man leta efter*
men ja gick hemma o vart bättre med tiden, idag mår ja helt bra! tack vare olle o tiden med honom detta år<3
 
men pengarna då? jo mamma betalar mat, försäkring o de tillbehöv jag vill ha (inte allt då men en del)
japp ja har värdens snällaste mamma<3
 
så kommer ja leva på mamma tills ja dör eller? nej de kommer ja inte!
ja ska skriva in mig på AF o hoppas kunna flytta o få jobb inom en framtid! (innan 2014 e slut)
 
 
SÅ DÄR HAR NI SVAR PÅ ERA FRÅGOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0