onödigt fakta mitt i natten

Fakta om hunden smat favorit ställen!

tre olika fakta om din hund
Olle är osäker
Olle tycker svartklädda personer är läskiga
Olle hatade vatten tills han var 10månader, nu älskar han det

Promenadstråk/ställen:
Vi älskar o gå i fredrikshall, ja drömer om när olle har sån inkallning att han kan vara helt lös o springa i skogen o upp o ner för bergen, och då går vi mitt i skogen (inte längst spåret)
Annars trivs vi bra på "våran" åker :D där kan han vara helt lös utan problem<3 
*men bonden tycker att de e han som bestämmer att den inte får användas under våren/sommaren, vi har olika åsikter om den delen ;P*

Brukshundsklubb:
Jag tränar inte på någon BK, men ja trivs bra på min KK :D

Veterinär:
Hund och katt: Veterinärboden åker styckebruk
Smådjur: Roslagstull i sthlm

Restaurang:
Vet inte va den heter, men den ska ligga på någon parallel gata längs drottningatan

Café:
Har inget

Hundfik:
Aldrig varit på något sånt

Resmål inom Sverige:
oj, ja trivs i smålands skogarna ;) men har inge direkt favorit resemål inom sveriges gränser ^^

Djuraffär:
Har ingen, aldrig hittat en djuraffär som har de där lilla extra (som har allt man kan behöva inom hundvärden)

 

....åh så bjuder ja på en bild från förra vintern :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0