Vår dag

kl ringer vid 10, olle kommer o kryper upp hos mig o vi båda somnar om till 11, så upp o hoppa!
han fick mat sedan gick vi ut, halva promenaden fick han gå lös, han gick vid min sida o på fri kommando fick han gå o nosa, han lyssna riktigt bra, gick en bakom oss oxå men olle titta bakåt ibland *kontrollfreek som han är* men inte som förr EN LEK KAMRAT HEJ DÅ! utan han följde glatt med mig :D
 
Sen tog ja min smooth o mumsade i mig den :D efter de fixade ja mig lite o gick ut o kissade av olle, han märkte att ja skulle lämna honom för han va snabb ner till dörren, o sen ville han INTE in (o han hatar detta väder o vill knappt vara ute), men ja lämnade honom o gick ner till systembolaget o kollade om dem sökte extre jobbare/sommarjobbare, men inga extrajobbare, o sommar jobbare sökte dem via hemsidan nästa vecka lägs den ut, så får väl söka då ;)
 
När ja väl kom hem låg han på samma plats (var borta ca 40min), o han ville inte hälsa *tjurkillen*
så ja går in i mitt rum, då hör ja hur han piper o då gick ja ut o kolla till honom då börja han slå med svansen, så lite saknad va ja väl ;)
 
sen såg vi på film, halv sov i sängen tills de va middag, efter middagen fick olle sin spruta, super duktig som vanligt<3 *stolt matte*
efter de fick han vila lite o sedan kvälls promenaden! :)
då passera vi ett sånt där rör som äter små ollar (sånt som man lägger ner i marken, döds farliga ni vet)
efter olle hade hoppat till för de farliga röret gick han SJÄLV fram o undersökte de utan problem :D
min bästa kille vilka framseg du tagit<3
 
De va vår dga i kort, nu ska ja göra något o äta, imorgon ska ja ner på ett annat ställe o se om dem söker jobb,
 
VI VILL HA SOMMAR OCH SOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0