underbara räven<3

Nu känns de verkligen att ja kan ha olle lös utan problem! han sticker inte, han kan ibland trotsa o inte komma, men han drar inte utan då e de typ att han e några meter ifrån mig o bara men du e ju där vrf ska ja komma?
men de blir mindre o mindre sånt :D så åt rätt håll går de :') !!!
 
Idag va han lös på åkern vi va ute i ca 30min o pulsade i snön, härligt o se olle så glad o hoppa runt o leka med sin själv (UTAN LEKSAK), ibörjan fråga han efter leksaken (då ja alltid brukar ha med mig en boll) men efter ett tag insåg han att ja inte hade någon så han hoppa runt själv :)
sen lekta vi lite tsm i snön :D han va otroligt duktig, de va en gång han inte kom på första inkallningen, men annars kom han :D o han kommer mer o mer spontant till mig *de gillas mkt*
 
han skvallrade även på en som gick på stigen en bit bort :D ja e så stolt över våra framsteg o vi ska bara fortsätta bygga vidare på detta<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maria at inredningsvis

AWWWW vad SÖT hund :) hundar älskar snö jag såg en som ålade sig på snön häromdagen och aldrig ville sluta haha

Ny post ute..en härlig doftljusbutik Ingen får missa :)

Ha en härlig vecka trots vinter

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

Svar: tack :Dhaha de brukar min oxå göra ;) ibland kastar han sig på sidan o åker framåt o ligger o rullar o njuter till max ^^
Elin Albertsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0