Hallå? vem e du?

Ja allso vem e den dära som sitter o skriver? ja ingen bryr sig säkert om vem ja e, när man kan titta på en sån där söt Olle, men här kommer 25 (ointresant)fakta om mig!
 
1. Jag heter Elin Sofie Albertsson
2. Bor i Mariefred, ca 6mil utan för sthlm 
3. Jag är född -93, blir allso 21 i september
4. Jag har 3 bröder, 1 mamma o 1 pappa *surprise*
5. Jag har gått på telge djur o natur o läst hund inriktning
6. Jag har velat haft schäfer sen jag var 12år! *va gick fel? :D*
7. Jag umågs sällan med vänner (utanför H U N D)
8. Jag trivs bättre i hundkläder än fest kläder
9. Skogen e mitt andra hem *suger att vi typ e skogslösa :'(*
10. Jag bor fortfarande hemma <//////3
11. Jag har 1 tatuering o 1 percing 
12. Jag har ett hett temprament, men försöker oftast styra o inte få utbrott (a)
13. Jag lever för O L L E ! ! !
14. Jag älskar olle som han vore mitt B A R N
15. Jag vart hundtränings intresserad när jag var 15/16år, men alltid älskat hundar!
16. Jag älskar att schoppa till OLLE *så sluta klaga på att ja köper massa till honom, mina pengar mitt val*
17. Jag är körkorts lös o de SUGER!!!!
18. Jag är en tävlings människa, älskar att tävla, men tävlar emot mig själv o inte alla andra :D
19. Jag har sportat endel igenom min uppväxt, fotboll, handboll, innebandy, badminton, ridning, o nu e de HUNDSPORTER :D
20. Ja kan inte tänka mig ett liv utan hund
21. Raser jag är intersserad av, KH collie, Aussie, Schäfer, Kines, Kelpie, Mudi, sen älskade TOLLARE men de har ja ju redan en ;) *men fler lär ja ha*
22. Jag vill ha JOBB o skaffa en gård på landet o leva lycklig i alla mina dar<3 
23. Jag vill bo neråt mot jönköping eller uppåt mot dalarna eller värmland *har ni jobb ring mig*
24. Jag saknar att umgås med tåvbenta ibland, o typ gå på stan o ta en fika o prata lite utanför hund
25. Jag e en stor freestyle nörd, kan sitta i evigheter o titta på freestyle<3
 
 
 Detta e jag för 1årsen!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, jag visste inte att du bor så nära Eskilstuna. Vad sägs om att faktiskt träffas någon dag och kanske träna tillsammans? Du verkar ha så mycket erfarenhet och det är alltid roligt att träffa nya människor :)

Svar: Hehe, ja ja bor rätt nära Eskilstuna :) ja de hade varit riktigt kul :)!
Elin Albertsson

2014-07-21 @ 21:24:37
URL: http://fames.se/bordercolliex2/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0